Πρόγραμμα άμεσης επιβράβευσης

Το ξενοδοχείο σήμερα πρέπει να αυξήσει την κερδοφορία του, αλλά όχι μέσω της πληρότητας όσο αυξάντοντας την απευθείας επαφή με τον πελάτη. Η διασπορά, η χρήση των channel managers έχουν κάνει εφικτή την προσέγγιση των πελατών. Υπάρχει όμως κόστος προμηθειών που το ξενοδοχείο πρέπει να καλύψει. Η απάντηση είναι ένα πρόγραμμα άμεσης επιβράβευσης.

Πρόγραμμα άμεσης επιβράβευσης

Τα ξενοδοχεία θέλουν να αυξήσουν την κερδοφορία τους και ο προφανής τρόπος είναι οι απευθείας κρατήσεις. Πολλές φορές όμως τα ξενοδοχεία θέλουν, αλλά δεν κάνουν κάτι για αυτό και δεν υπάρχει κίνητρο για τον πελάτη. Οι ΟΤΑs έχουν αυστηρές προδιαγραφές ισοτιμίας για την εμφάνιση των ξενοδοχείων στις ιστοσελίδες τους. Με αυτές τις απαιτήσεις, τα ξενοδοχεία πρέπει να διατηρούν ισοτιμία ανάμεσα στην ιστοσελίδα τους και τις τιμές που δημοσιεύου στις ιστοσελίδες των online travel agents.

Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να ελιχθούν και να εμφανίσουν καλύτερες προσφορές ή μειωμένες τιμές στους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους, χωρίς να παραβιάζουν τις συμβάσεις με τα online ταξιδιωτικά γραφεία; Η απάντηση είναι οι άμεσες ανταμοιβές στους επισκέπτες της ιστοσελίδας τους για την συμμετοχή τους σε πρόγραμμα του ξενοδοχείου. Δώστε μας το email σας ή πρόσβαση στο προφίλ σας και θα σας δώσουμε κάτι καλύτερο.

Με αυτό τον τρόπο οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου ξεκλειδώνουν αποκλειστικές τιμές και προσφορές σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας σελίδας για μέλη, η οποία είναι προσβάσιμη μόνο αφού ο χρήστης παραχωρήσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ή την πρόσβαση στο προφίλ του σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook (και εμμέσως και το email του λοιπόν). Δεδομένου ότι οι χρήστες πρέπει να δώσουν κάποια στοιχεία για να συμμετέχουν, αυτό θεωρείται κλειστή ομάδα χρηστών και όχι δημόσια τιμή. Ως μέρος της συμφωνίας ανάμεσα στο ξενοδοχείο και τον πελάτη στα προγράμματα Instant Rewards, εκείνοι που επιλέγουν να συμμετέχουν επίσης λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναγγέλλουν τα τελευταία νέα και προσφορές. Οι χρήστες αισθάνονται μια βαθύτερη σύνδεση με ένα ξενοδοχείο όταν γνωρίζουν ότι λαμβάνουν την καλύτερη τιμή και μια εξατομικευμένη εμπειρία στην ιστοσελίδα του και στο γραμματοκιβώτιό τους.

Οι επισκέπτες-στόχοι είναι δυνητικοί επισκέπτες του ξενοδοχείου που αναζητούν την καλύτερη τιμή στην κράτηση ξενοδοχείων τους. Αυτοί οι χρήστες βρίσκονται στη φάση σχεδιασμού και προγραμματισμού του ταξιδιού τους και κάνουν έλεγχο τιμών. Ένα τέτοιο πρόγραμμα ανταμοιβής τους δίνει την πεποίθηση ότι έχουν βρει την καλύτερη δυνατή προσφορά για το ξενοδοχείο. Πρόσθετα η αποστολή προσφορών και νέων αναπτύσσει τη σχέση ανάμεσα στον πελάτη και το ξενοδοχείο και οδηγεί σε πιστούς και επαναλαμβονόμενους πελάτες.

 

Πρόγραμμα άμεσης επιβράβευσης – Τα οφέλη

Οφέλη από πρόγραμμα άμεσης επιβράβευσης

 

Ενισχύστε τα έσοδα με τα χαμηλότερα κόστη

Αποκτήστε μερίδιο αγοράς μακριά από τους ΟΤΑs με τη δυνατότητα να προσφέρετε ειδικές τιμές και προσφορές που μπορούν να βρεθούν μόνο στον ιστότοπό σας.

Δημιουργία σχέσεων με πελάτες

Το Instant Rewards προσφέρει έναν τρόπο να προσφέρει μια πολύτιμη εμπειρία στους πελάτες και να αναγνωρίσει αυτούς που αλληλεπιδρούν άμεσα με το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου σας.

Αύξηση της βάσης δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Με την παροχή τιμών και προσφορών μόνο για όσους εισέρχονται στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, μπορείτε να δημιουργήσετε τη λίστα σας για να στείλετε νέα και μελλοντικές προσφορές.

 

Σχετικά με τον αρθρογράφο και την Marinet

Ο Αλέξανδρος Δαμίγος είναι ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Marinet. Πρόκειται για τη πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που από το 2002 παρέχει υπηρεσίες στον τουρισμό και διαθέτει μια ολοκληρωμένη λύση προώθησης και διαχείρισης κρατήσεων προσφέροντας τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας, το booking engine, τον channel manager και την ηλεκτρονική προώθηση ενός ξενοδοχείου.

Η Marinet πρωτοστατεί στο χώρο της φιλοξενίας και προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικής προώθησης και μάρκετινγκ, διαχείριση social media και διασπορά τουριστικού προϊόντος σε περισσότερα από 600 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Marinet στο τηλέφωνο (+30) 210 4101130 ή από την φόρμα επικοινωνίας: Φόρμα επικοινωνίας με την Marinet ΕΠΕ.