Πως να φτιάξετε το τέλειο Tweet

Πως μπορείτε να φτιάξετε το τέλειο Tweet.

Το Twitter είναι ο δεύτερος πιο διαδεδομένος κόμβος κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Έφερε μια επανάσταση σε πολλούς τομείς. Ενδεικτικά επηρέασε τον τρόπο που δημοσιεύονται οι ειδήσεις, πως επικοινωνούν τα δημόσια πρόσωπα με τους φίλους και θαμαυστές τους, ακόμα και τον τρόπο που επικοινωνούν οι φίλοι μεταξύ τους. Επίσης φέρνει γρήγορα μια επανάσταση και στον τρόπο που όσοι ενδιαφέρονται αναζητούν εργασία, καθώς και όσοι αναζητούν συνεργάτες και δημοσιεύουν τις ζητήσεις τους. Και όλα τα παραπάνω είναι πλέον γεγονός, αλλά για να έχουν οι δημοσιεύσεις σχετικές απαντήσεις και μεγάλη απήχηση πρέπει τα tweets να είναι γραμμένα με ένα τρόπο ελκυστικό και πρακτικό, ώστε να προσελκύει τους σωστούς αποδέκτες.

Ουσιαστικά με τους περιορισμούς που υπάρχουν το τέλειο tweet έχει γίνει μια πραγματική τέχνη. Έχετε στη διάθεσή σας 140 χαρακτήρες για να δουλέψετε και μέσα στους 140 χαρακτήρες πρέπει να συμπεριλαμβάνει το μήνυμα, την περιοχή δράσης, ένα σύνδεσμο, πιθανώς μια εικόνα και λίγο χώρο για re-tweets.

Πάμε λοιπόν στη διαμόρφωση του τέλειου Tweet. Παρακάτω μια πρόταση από τον Gerry Moran επικεφαλής των social media στην SAP Βορείου Αμερικής:

How to: Build the Perfect Tweet

How to: Build the Perfect Tweet

 

Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με 120 χαρακτήρες. Οι προτάσεις του κου Gerry Moran συνοψίζονται στα παρακάτω:

  • Call to action – πείτε στους αναγνώστες τι θέλετε να κάνουν, τοποθετείστε brackets [] για να δώσετε μια επιπλέον έμφαση (π.χ. [Blog])
  • Μήνυμα – χρησιμοποιείστε κανονικές λέξεις, αποφύγετε τις συντμήσεις εκτός από τους αριθμούς (π.χ. 6 αντί για έξι) και τα κεφαλαία παντού
  • Links – χρησιμοποιείστε συντομεύσεις στους συνδέσμους, προτιμήστε το Bit.ly, καθώς μια μελέτη δείχνει ότι φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα (retweets)
  • Προορισμός – κάντε το 90% του tweet σύνδεσμο σε άρθρο, εικόνα, βίντεο σχετικό με το μήνυμα (δεν είναι καλή πρακτική να μπαίνει ο σύνδεσμος μόνο στο τέλος του tweet)
  • Format – διαμορφώστε το κείμενό σας έτσι ώστε να έχετε μεγαλύτερη απήχηση, παρακολουθείστε την απήχηση για να κάνετε διορθωτικές αλλαγές στη μορφοποίηση
  • Hashtags – χρησιμοποιείστε 1 ή 2 hashtags για να αυξήσετε την απήχηση εκτός των followers που σας ακολουθούν. Μην βάζετε τα hashtags στο τέλος του μηνύματος, αλλά προσπαθείστε να περιλαμβάνονται στο κείμενο του tweet
  • Mentions, RTs – χρησιμοποιείστε τις αναφορές για να προσεκλύσετε το ενδιαφέρον άλλων συγγραφέων
  • Retweet space – αφήστε χώρο τουλάχιστον 20 χαρακτήρων για όσους κάνουν retweet και μην ξεχάσετε να ευχαριστήσετε τον καθένα από αυτούς!

Αν χρειάζεστε βοήθεια για τη διαχείριση του Twitter ή γενικότερα των social πατείστε εδώ: Social media management by Marinet.

Σχετικά με τον αρθρογράφο, τη Marinet και την Cosmores

Ο Αλέξανδρος Δαμίγος είναι ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Marinet και συνιδρυτής της Cosmores. Πρόκειται για τη πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που από το 2002 παρέχει υπηρεσίες στον τουρισμό και διαθέτει μια ολοκληρωμένη λύση προώθησης και διαχείρισης κρατήσεων προσφέροντας τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας, το booking engine, τον channel manager και την ηλεκτρονική προώθηση ενός ξενοδοχείου.

Η Marinet πρωτοστατεί στο χώρο της φιλοξενίας και προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικής προώθησης και μάρκετινγκ, διαχείριση social media και διασπορά τουριστικού προϊόντος σε περισσότερα από 600 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Marinet στο τηλέφωνο (+30) 210 4101130 ή από την φόρμα επικοινωνίας: Φόρμα επικοινωνίας με την Marinet ΕΠΕ.