Νέο CPA πρόγραμμα στις διαφημίσεις Facebook

Το Facebook ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα CPA bidding.

Το Facebook δουλεύει σκληρά για να αποδείξει την αξία του στους διαφημιστές. Σε αυτό το μήκος κύματος ήταν οι πρόσφατες ανακοινώσεις για την ενσωμάτωση δεδομένων τρίτων, στόχευση διαφημίσεων (in ad targeting) και offline παρακολούθηση μετατροπών (offline conversion tracking). Και σήμερα, το Facebook εισάγει ένα νέο τρόπο για να προσφέρετε για διαφημίσεις στην ιστοσελίδα, με βάση το κόστος ανά ενέργεια (CPA).

Σ’ύντομα, αν και η χρονική στιγμή δεν είναι ακόμη σίγουρη, όλες οι διαφημίσεις Facebook θα είναι διαθέσιμες μέσω CPA. Ωστόσο, η εταιρεία εισάγει τη νέα επιλογή σε επιλεγμένες κατηγορίες διαφημίσεων για το παρόν.

Οι διαφημίσεις με κόστος ανά ενέργεια – CPA είναι διαθέσιμες σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο μόνο μέσα από το API του Facebook. Οι διαφημίσεις CPA θα βρουν το δρόμο τους μέσα από τον Power Editor και τον Ads Manager στο σύντομο μέλλον. Όταν θα συμβεί αυτό το CPA θα είναι διαθέσιμα στην πλήρη γκάμα των διαφημίσεων του Facebook .

Για την ώρα οι διαφημιζόμενοι είναι σε θέση να κάνουν προσφορά CPA σε τρεις τύπους των διαφημίσεων ή ενέργειες:

  • Likes σελίδων (Page Likes)
  • Προσφορές (Offer Claims)
  • Συνδέσμους (Link Opens/Clicks) π.χ. σε σελίδα προϊόντος τους διαφημιζόμενου

Αναμένεται ανακοίνωση για τη ένταξη των προσφορών CPA σε κατέβασμα applications.

Το CPA θα λειτουργεί με την αρχή της μέγιστης προσφοράς. Όπως και με τις διαφημίσεις στην αναζήτηση οι διαφημιζόμενοι ορίζουν ένα μέγιστο και μπορεί να πληρώσουν στην πράξη λιγότερο από την μέγιστη προσφορά τους. Έτσι, εάν π.χ. αξιολογεί ο διαφημιζόμενος την αξία του οπαδού (fan) σε $ 1,50 ανά άτομο, μπορεί να προσφέρει απλά αυτό το ποσό για την απόκτησή τους – αλλά μπορεί να πληρώσει στην πραγματικότητα λιγότερο. Το Facebook υποστηρίζει ότι ευεργετεί τους διαφημιζόμενουος προσφέροντας σημαντικά μεγαλύτερη  «προβλεψιμότητα» των δαπανών για τη διαφήμισή τους.

Οι συμβατικές διαφημίσεις CPC  που έτρεχαν μέχρι τώρα παραμένουν και δεν αντικαθίσταται από την CPA, αν και όλοι οι διαφημιζόμενοι θα περιλαμβάνονται στην ίδια δημοπρασία.

Το Facebook ισχυρίζεται ότι σε πολλές περιπτώσεις οι CPA διαφημίσεις θα παραδώσουν μεγαλύτερη αξία για τους εμπόρους από το CPC. Αυτό συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό λόγω του αλγόριθμου του Facebook και του μοντέλου πρόβλεψης οποίο χρησιμοποιείται για να προβάλλει διαφημίσεις ανά ενέργεια (CPA) στο σωστό κοινό. Με αυτό τον τρόπο στο Facebook μεγιστοποιούν την πιθανότητα επιτυχίας (και τα έσοδά τους φυσικά).

Σαν επιτυχείς ενέργειες / μετατροπές για σκοπούς χρέωσης θα είναι εκείνες που συμβαίνουν μέσα σε 24 ώρες από το κλικ σε μια διαφήμιση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το κλικ και η δράση CPA είναι ένα και το αυτό (π.χ., Συμπάθεια σε μια σελίδα στο Facebook). Σε άλλες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχει ένα αρχικό κλικ και στη συνέχεια το γεγονός CPA (π.χ., κάνοντας κλικ σε μια διαφήμιση και μετά κράτηση της προσφοράς).

Αν και είναι πρόωρο σήμερα, σύντομα θα αρχίσουμε να βλέπουμε ερωτήματα και μελέτες: CPC εναντίον του CPA στο Facebook, ποιο είναι το μοντέλο που κάποιος θα πρέπει να χρησιμοποιείτε;

Εσάς ποιες είναι οι σκέψεις σας σχετικά με τις προοπτικές για CPA διαφημίσεις στο Facebook; Θα στραφούν όλες τις διαφημίσεις σας στο Facebook πάνω από την προσφορά CPA;