Pinterest

Pinterest για ξενοδοχεία – Νέες δυνατότητες προβολής

Πώς οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες δυνατότητες του Pinterest για ξενοδοχεία για την ενίσχυση του μάρκετινγκ και της εικόνας του ξενοδοχείου τους;

Από την έναρξή του στις αρχές του 2010, το Pinterest έχει γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη. Σήμερα με πάνω από 30 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα, ο εικονικός πίνακας ανακοινώσεων του Διαδικτύου έχει γίνει το τρίτο μεγαλύτερο site κοινωνικής δικτύωσης πίσω από το Facebook και το Twitter.

Δεδομένου του υψηλού όγκου της κυκλοφορίας του και της γενικότερης δυναμικής που έχει αναπτύξει πολλές εταιρείες γύρω από τον τουρισμό και τη φιλοξενία έχουν κάνει την είσοδό τους στο Pinterest και το εντάσουν στη συνολικότερη στρατηγική τους στο marketing . Με την ανάπτυξη των νέων δυνατοτήτων και εργαλείων, όπως οι επιχειρηματικοί λογαριασμοί (business accounts), Pinterest Web Analytics και τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας, το Pinterest έχει επίσης εξελιχθεί σε ένα πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ για τους ξενοδόχους.

Για να αξιοποιήσουν τις νέες εξελίξεις, οι ξενοδόχοι πρέπει να καταλάβουν ποιες είναι οι αλλαγές και πώς θα ωφελήσουν αμφότερα το ξενοδοχείο και τον επισκέπτη. Μόνο τότε μπορούν να αρχίσουν να επωφεληθούν πλήρως από Pinterest ως συστατικό στοιχείο της συνολικής ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε σχετικά με τις πρόσφατες αλλαγές και να μάθετε πώς να χρησιμοποιήσετε αυτό το κοινωνικό δίκτυο για να προσεγγίσετε περισσότερους πιθανούς πελάτες και να δημιουργήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από το Pinterest για ξενοδοχεία.

Pinterest Business Accounts: Στα τέλη του περασμένου έτους, το Pinterest άρχισε να επιτρέπει σε εταιρείες να δημιουργήσουν λογαριασμούς των επιχειρήσεων ή τη μετατροπή υφιστάμενων λογαριασμών χρηστών. Ενώ οι προσωπικές σελίδες και σελίδες των επιχειρήσεων φαίνονται το ίδιο, η νέα αυτή επιλογή είναι η βελτίωση, καθώς οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συστήσουν λογαριασμό τους με το όνομα της επιχείρησής τους, αντί για ένα όνομα και επώνυμο. Όλοι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αυτή για να έχουν πρόσβαση σε όλα τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία που έχουν αναπτυχθεί για τις επιχειρήσεις.

Pinterest Website Verification: Εκτός από τη σύνδεση προς την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, οι ξενοδόχοι μπορούν να επιβεβαιώσουν την ιστοσελίδα τους με το Pinterest. Με αυτόν τον τρόπο, η πλήρης διεύθυνση της ιστοσελίδας θα εμφανίζεται στη σελίδα του προφίλ του ξενοδοχείου και στα αποτελέσματα αναζήτησης με ένα σημάδι ελέγχου δίπλα σε αυτό. Αυτό το χαρακτηριστικό δημιουργεί περαιτέρω μια επίσημη παρουσία της μάρκας και ενθαρρύνει τους χρήστες να κάνουν κλικ και να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ιστοσελίδα σας ανεβάζοντας ένα αρχείο HTML που δημιουργήθηκε από Pinterest στο web server σας ή με την προσθήκη μιας μετα-ετικέτας από το Pinterest στην ιστοσελίδα σας.

Pinterest Buttons and Widgets: Για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να δούν και να αλληλεπιδράσουν με το προφίλ σας στο Pinterest, μπορείτε να εφαρμόσετε τα κουμπιά  Pin It and Follow στην ιστοσελίδα σας. Πιο πρόσφατα, το Pinterest πρόσθεσε δύο νέα widgets (Profile and Board) που μπορείτε να ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας για να εμφανίσετε τα 30 τελευταία pins ή pins από ένα συγκεκριμένο πίνακα. Σαν παράδειγμα, οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργήσουν ένα πίνακα ανακοινώσεων την ανάδειξη των τοπικών αξιοθέατων και να ενσωματώσετε ένα widget προβάλλοντας αυτόν τον πίνακα pin για την σελίδα location  ή Αξιοθέατα Περιοχής.

Pinterest Web Analytics: Το δωρεάν και φιλικό προς το χρήστη, εργαλείο Pinterest analytics επιτρέπει στους ξενοδόχους να αποκτήσουν εικόνα για το πόση διασπορά και θέαση λαμβάνουν στο Pinterest, και κάτι το οποίο οι ξενοδόχοι μπορεί να βρουν περισσότερο ενδιαφέρον: πόσες παραπομπές στην ιστοσελίδα τους προήλθαν από το Pinterest. Οι μετρήσεις που προσφέρονται περιλαμβάνουν pins, repins, impressions, reach, and clicks. Τώρα οι ξενοδόχοι μπορούν να δουν αν για παράδειγμα οι φωτογραφίες από το τμήμα spa  ή από το τμήμα weddings της ιστοσελίδας τους έχουν μεγαλύτερη απήχηση. Το Pinterest Web Analytics παρέχει μόνο πληροφορίες για τη σελίδα προφίλ του ξενοδοχείου και την ιστοσελίδα του εφόσον έχει επιβεβαιωθεί (Pinterest Website Verification). Επιπλέον, τα διαθέσιμα στοιχεία ξεκινούν από τον Νοέμβριο του 2012, οπότε και ξεκίνησε η διαδικασία της επαλήθευσης ιδιοκτησίας ιστοσελίδων. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να επιβεβαιώσει την ιστοσελίδα σας το Pinterest το συντομότερο δυνατό και να ενθαρρύνει τους χρήστες να χρησιμοποιήσουν εικόνες από το site σας. Επίσης, προκειμένου να έχετε πρόσβαση στο Pinterest Web Analytics, πρέπει να μεταβείτε στη νέα εμφάνιση (δείτε παρακάτω).

Pinterest’s New Look: Ενώ ο τελευταίος επανασχεδιασμός του Pinterest διατηρεί την ίδια γενική διάταξη, τα pins είναι τώρα μεγαλύτερα και το παράθυρο πλοήγησης βρίσκεται τώρα στην επάνω αριστερή γωνία της ιστοσελίδας. Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται με τη νέα ζουμαρισμένη εμφάνιση του κάθε ξεχωριστού pin. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ για να δουν μια καρφίτσα (pin), θα δείτε επίσης τα pins από τον ίδιο πίνακα ανακοινώσεων και pins που προέρχονται από την ίδια ιστοσελίδα. Παρακάτω, εμφανίζονται pins από άλλους χρήστες που επίσης καρφίτσωσαν την εικόνα. Αυτό το νέο χαρακτηριστικό καθιστά πιο εύκολο να βρείτε νέο σχετικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, ένας χρήστης που κοιτά ένα pin από ένα πιάτο που προσφέρεται στο εστιατόριο σας μπορεί τώρα να δείτε με μια ματιά:

      • πινέζες άλλα πιάτα που εμφανίζονται μέσα στον ίδιο πίνακα
      • άλλες εικόνες του ξενοδοχείου που οι χρήστες καρφλιτσωσαν από την ιστοσελίδα σας
      • εικόνες που καρφώθηκαν από τους χρήστες οι οποίοι έδειξαν ενδιαφέρον στο πιάτο

Με το νέο επανασχεδιασμό το Pinterest κάνει ευκολότερη την ανακάλυψη περιεχόμενου, δημιουργώντας μια πιο σύγχρονη εμπειρία για το χρήστη. Αυτό έχει σαν αποτελέσμα να κρατάει τους χρήστες περισσότερο χρόνο και να αυξάνει τις πιθανότητες να δουν και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας.

Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να χρησιμοποιήσουν τα νέα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία του Pinterest;

Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό business στο Pinterest ή μετατρέψτε τα υπάρχοντα λογαριασμό χρήστη σας, αν δεν το έχετε ήδη πράξει. Επίσης, ορίστε το λογότυπο του ξενοδοχείου ως φωτογραφία του προφίλ σας, συνθέστε μια συναρπαστική και βελτιστοποιημένηπεριγραφή των χαρακτηριστικών του ξενοδοχείου σας, και συνδέσετε το λογαριασμό σας στο Pinterest με το Facebook και το Twitter. Επίσης θυμηθείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επαλήθευσης της ιστοσελίδα σας. Αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια πιο επίσημη παρουσία στο Pinterest, καθώς να διοχετεύσετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας.

Προωθείστε την εικόνα σας. Προσθέστε το κουμπί Pin it σε όλες τις σελίδες της ιστοσελίδας σα καθώς και το κουμπί Follow για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να κάνουν pin σε εικόνες σας και να δούν το προφίλ σας στο Pinterest. Σκεφτείτε να προσθέσετε τα Profile or Board widgets για να δώσετε μια εικόνα από το Pinterest  μέσα στην ιστοσελίδα σας και να παρακινήσετε περαιτέρω τους επισκέπτες αν αλληλεπιδράσουν. Επιπλέον, προώθηστε το περιεχομένο από το  Pinterest σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, κλπ) ανάλογα με την περίπτωση.

Δείτε τα στατιστικά. Χρησιμοποιήστε το Pinterest Web Analytics για να διαπιστώσετε ποιες δημοσιεύσεις είναι περισσότερο δημοφιλείς. Τι είδους περιεχομένου; Ποιες ημέρες της εβδομάδας; Επίσης από τα “related pins” μπορείτε να καταλάβετε τι ενδιαφέρει τους επισκέπτες περισσότερο και να προσαρμοστείτε αναλόγως.

Δημιουργείστε περιεχόμενο. Ο στοχος με το Pinterest είναι να δημοσιεύσετε αξιόλογο περιεχόμενο που αναδεικνύει το ξενοδοχείο, να μεγαλώσετε τον κύκλο των χρηστών που ενδιαφέρονται και τελικά να αυξήσετε τις κρατήσεις. Όταν δημιουργείτε θέμα πίνακες ανακοινώσεων και διαγωνισμούς Pinterest, να έχετε κατά νου τι αξία θα προσφέρει αυτό στους χρήστες και τον στόχο σας. Για παράδειγμα, εάν το ξενοδοχείο σας είναι ένας δημοφιλής χώρος για γάμους, είναι μάλλον καλή ιδέα η δημιουργία ενός πίνακα ανακοινώσεων τονίζοντας ιδέες διακόσμησης για γάμους. Πάντα να βελτιστοποιείτε τους πίνακες και τα pins με σχετικές λέξεις-κλειδιά (keywords) και να συνδέετε με μια ιστοσελίδα από το site σας. Αυτό όχι μόνο θα προσφέρει οφέλη SEO, αλλά θα βοηθήσει επίσης τους χρήστες και ελπίζουμε πελάτες να ανακαλύψουν από το Pinterest και το website του ξενοδοχείου σας.

Από τις εξελίξεις όπως τα business accounts, analytics και ο επανασχεδιασμός φαίνεται ότι το Pinterest κάνει βήματα προς την ενίσχυση της εικόνας των επιχειρήσεων και της λειτουργίας των χρηστών. Δεδομένου ότι αυτή η αναδυόμενη πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται για να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη και μεγαλύτερες δυνατότητες, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις νέες εξελίξεις. Σήμερα, το Pinterest είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα εικονικό πίνακα ανακοινώσεων. Είναι μια δημιουργική πλατφόρμα που μπορεί να σας βοηθήσει να αναδείξετε το ξενοδοχείο σας από τον ανταγωνισμό και να βοηθήσει σημαντικά το μάρκετινγκ.

No Comments

Post A Comment