07 Oct Πώς να βελτιώσετε την κατάταξή σας και τη βαθμολογία σας σε TripAdvisor και Google
Πώς να βελτιώσετε την κατάταξή σας και τη βαθμολογία σας σε TripAdvisor και Google+
Η βαθμολογία στις κριτικές για το ξενοδοχείο σας αποτελούν βασικό κριτήριο της οικονομικής επιτυχίας σας. Οι επισκέπτες βαθμολογούν και κρίνουν το επίπεδο των υπηρεσιών και προϊόντων που παρέχετε. Είναι στην ουσία ένας βαθμός της εμπειρίας ενός πελάτη στο ξενοδοχείο σας. Από αυτή τη βαθμολογία εξαρτώνται οι μελλοντικές πωλήσεις!
Υπάρχουν μερικές απλές δράσεις μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο σας που μπορείτε να ενεργοποιήσετε για να βελτιώσετε τη συνολική βαθμολογία των κριτικών από τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας. Είναι ένα παιχνίδι με τον αλγόριθμο κατάταξης σε κάθε σύστημα και ουσιαστικά ψάχνουμε δράσεις που βάζουν τα “νούμερα-δείκτες” να δουλεύουν υπέρ σας. Για να απλοποιήσουμε τα πράγματα θα σας μιλήσουμε για τον κυριότερο δείκτη στους αλγορύθμους αυτούς. Βασικά, σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερα σχόλια έχετε, τόσο το καλύτερο σας κατατάσσουν. Είναι τόσο απλό!
Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές για να πάρετε περισσότερες κριτικές:
Κατά τη διάρκεια της παραμονής:
Αλληλεπίδραση με επισκέπτες
Σε κάθε συνομιλία και συναλλαγή με τους επισκέπτες που εκφράζονται ότι πέρασαν καλά και είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες σας ζητήστε τους μια μικρή χάρη. Βάλτε τους να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους ταξιδιώτες στο TripAdvisor.
Αρχική σελίδα Wifi
Όταν οι επισκέπτες χρησιμοποιούν το WiFi του ξενοδοχείου σας, να τους κατευθύνετε σε μια σελίδα ζητώντας τους για τα σχόλιά τους. Μην το ζητήσετε σαν αντάλαγμα για το δωρεάν WiFi. Απλά προσφέρετε καλή ποιότητα Wi-Fi δωρεάν, είναι αυτό που περιμένουν και εκτιμούν οι ταξιδιώτες, και σας βοηθά στη συνολική βαθμολογία σας.
Σημειώματα και ενημερωτικά φυλλάδια
Προσθέστε σε κάθε έντυπο με το οποίο επικοινωνείτε με τους πελάτες σας μια αναφορά σε ένα ενδεχόμενο σχόλιο. Ενδεικτικά μπορείτε να προσθέσετε αναφορές σε πίνακες ανακοινώσεων, θήκες φυλλαδίων ανελκυστήρων και σταντς πληροφοριακού υλικού για αξιοθέατα. Θα μπορούσατε να βάλετε ακόμα κάρτες στη ρεσεψιόν, και μέχρι και αυτοκόλλητα στους καθρέφτες των μπάνιων.
Δωρεάν καρτ-ποστάλ ή χάρτες
Μερικά ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν καρτ-ποστάλ από τον προορισμό τους και ενημερωτικούς χάρτες με τα αξιοθέατα της περιοχής τους, με μια μικρή αναφορά ότι θα ήταν ευγνώμονες αν για τα σχόλια στο TripAdvisor. Θα μπορούσατε επίσης να κάνετε μια ειδική περιοχή του χάρτη για τους καλεσμένους σας …
Κατά το check-out
Έχετε έτοιμο ένα τάμπλετ κατά το check-out για να ζητήσετε από τους ευχαριστημένους καλεσμένους σας να σας βοηθήσουν με μια ψηφιακή σύσταση από στόμα σε στόμα. Επίσης κάντε μια αναφορά στο τιμολόγιο.
Μετά τη Διαμονή:
Email newsletter
Στήστε ένα σύστημα μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά τη διαμονή ζητώντας αν απόλαυσαν τη διαμονή τους να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με άλλους ταξιδιώτες. Έχετε στο μήνυμα που στέλνετε έτοιμο σύνδεσμο σύνδεσμο προς τη σελίδα σε TripAdvisor και Google+ του ξενοδοχείου σας.
Στα social media
Σιγουρευτείτε ότι έχετε προσθέσει στη σελίδα στο Facebook του ξενοδοχείου σας σε ένα κουμπί για σχόλια, καθώς επίσης και μοιραστείτε εξαιρετικές κριτικές στο κοινό σας. Ευχαριστήσετε τους καλεσμένους σας που μοιράστηκαν την εμπειρία τους με θετικά λόγια.
Στις αναφορές
Επιτρέψτε αξιολογήσεις και στη δική σας ιστοσελίδα. Και αν λάβετε μια θετική κριτική από τη δική σας ιστοσελίδα, να ζητήσετε από τον πελάτη να το μοιραστεί επίσης στο TripAdvisor ή το Google.
Newsletters
Προσθέστε μια ενότητα εδώ επίσης και ζητήστε σχόλια διαμονής. Ένα κουμπί ενσωματώνεται εύκολα.
Και μην ξεχνάτε ότι μια συνολικά θετική εμπειρία είναι αυτό που οδηγεί σε καλές κριτικές! Έτσι, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε καταπληκτική εξυπηρέτηση πελατών, και να είστε πρωτότυποι και αυθεντικοί. Οι πελάτες σας ψάχνουν για κάτι το ιδιαίτερο …
Δημιουργήστε ένα γενικότερο κλίμα στο ξενοδοχείο σας όπου ενεργά όλοι και όλα αναγνωρίζουν την αξία και ζητούν θετικά σχόλια και παράλληλα εκδηλώνουν ευχαριστίες για τα σχόλια και τη δημοσίευσή τους. Πρέπει όλοι μέσα στο ξενοδοχείο να καταλαβαίνουν την αξία του θετικού σχολίου, να το προκαλούν και το δέχονται με ευγνωμοσύνη!
Εφαρμόστε τα παραπάνω και τα σχόλιά σας και η κατάταξή σας σε ιστοσελίδες όπως το Google+ και το TripAdvisor και θα ανεβεί σίγουρα ..
Σχετικά με τον αρθρογράφο, τη Marinet και την Cosmores
Ο Αλέξανδρος Δαμίγος είναι ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Marinet και συνιδρυτής της Cosmores. Πρόκειται για τη πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που από το 2002 παρέχει υπηρεσίες στον τουρισμό και διαθέτει μια ολοκληρωμένη λύση προώθησης και διαχείρισης κρατήσεων προσφέροντας τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας, το booking engine, τον channel manager και την ηλεκτρονική προώθηση ενός ξενοδοχείου.
Η Marinet πρωτοστατεί στο χώρο της φιλοξενίας και προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικής προώθησης και μάρκετινγκ, διαχείριση social media και διασπορά τουριστικού προϊόντος σε περισσότερα από 600 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Marinet στο τηλέφωνο (+30) 210 4101130 ή από την φόρμα επικοινωνίας: Φόρμα επικοινωνίας με την Marinet ΕΠΕ.
No Comments