Marinet @ Philoxenia 2019 - Marinet Ltd Internet Services | Blog
852
post-template-default,single,single-post,postid-852,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-1.0.0,qode-theme-marinet,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Marinet @ Philoxenia 2019

Η Marinet με χαρά θα βρεθεί στην 35th Philoxenia 8-10/11/2019 και στην μεγάλη παρουσίαση του Το Sales Seminar πάει Philoxenia!

Σας προσκαλούμε όλους να δηλώσετε συμμετοχή και να έρθετε να συζητήσουμε πολλά και ενδιαφέροντα για τις απευθείας κρατήσεις.

Υπό τις αιγίδες ΕΟΤ, Υπουργείου Τουρισμού και ΣΕΤΕ.

#marinet #hotelizer #hoteliercms #rateparity #philoxenia #philoxenia2019

Το Sales Seminar συνδιοργανώνεται από τις εταιρείες Aqua Vista Hotels, WebHotelier, Marinet, DNA Travel, Rest@rt και Greek Travel Pages ,με σκοπό να μοιραστούμε γνώση και εμπειρία με ξενοδόχους που ψάχνουν νέους δυναμικούς τρόπους για αύξηση του κέρδους.

Η πρωτοβουλία μας ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018 και μέχρι στιγμής έχουν διεξαχθεί επιλεκτικά 7 εξαιρετικά επιτυχημένα σεμινάρια στα νησιά Νάξος, Πάρος, Σαντορίνη και Ρόδος και στην ηπειρωτική Ελλάδα στην Καλαμάτα (υπό την ομπρέλα του Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας), την Πρέβεζα και τα Ιωάννινα, με επόμενο λαμπρό προορισμό την Θεσσαλονίκη υπό την ομπρέλα της Philoxenia Helexpo στα πλαίσια των εκδηλώσεών της.

Επικεντρωμένα στον ξενοδοχειακό κλάδο, τα Sales Seminars συστήνουν μια νέα εποχή στην διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων και έχουν ως βασικούς πυλώνες τα ακόλουθα:

o Το σωστό branding και διαχείριση της μονάδας, μέσα από την εύστοχη δημιουργία ενός τουριστικού προϊόντος.
o Η τοποθέτησή του Ξενοδοχείου, η σωστή διαχείριση κρατήσεων και πωλήσεων και η σχέση τους με την αύξηση του hotel revenue.
o Ο πολιτισμός και ο βιωματικός τουρισμός σαν πόλοι έλξης πελατών και στοιχείο διαφοροποίησης και ενίσχυσης του guest experience.
o Η θέση του πολιτισμού και των τοπικών εμπειριών στο marketing plan των ξενοδοχείων και πως αυτά μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδά τους.
o Η online παρουσίαση του καταλύματος: Τρόποι προβολής, καινοτομίες, online εργαλεία. Ο ρόλος της τεχνολογίας στα ξενοδοχεία και πως μπορεί αυτή να διευκολύνει τη λειτουργία τους και να συμβάλλει στην ανάπτυξή τους.

Ομιλητές στο Sales Seminar είμαστε οι:
o Aqua Vista Hotels: Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager.
o WebHotelier: Βίκτωρ Μάτσας, Owner & C.E.O. | Στέλλα Τσαντήλα, Head of Operations
o Marinet: Αλέξανδρος Δαμίγος, Owner & C.E.O.
o DNA Travel: Ιάκωβος Σαχάς, Owner & C.E.O.
o Rest@rt: Κέλλυ Αθανασιάδου, Managing Director.
o Greek Travel Pages: Χάρης Μπρουσαλιάν, Sales & Marketing Manager

Με μεγάλη εμπειρία και know how στον τομέα του, καθένας από τους ομιλητές θα αναλύσει ξεχωριστές παραμέτρους στη διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, με κύριο στόχο την αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων.

No Comments

Post A Comment