Η Google επαναφέρει τα Promoted Hotels στο Google Hotel Search

Η Google συνεχίζει τις κινήσεις και τις προσπάθειές της για να αυξήσει το μερίδιο της κίνησης και των αναζητήσεων που διοχετεύει στο δίκτυό της.

Μετά από μια σύντομη εμφάνιση κατά τη διάρκεια του 2018, το πολυαναμενόμενο και με μεγάλο αντίκτυπο προϊόν από την Google, το Promoted Hotels, επιστρέφει στις πρώτες σελίδες του Google Hotel Search.

Οι τελευταίες κινήσεις της ήταν προς την κατεύθυνση της απευθείας επαφής με το ξενοδοχειακό προϊόν, γεγονός που θορύβησε τους κύριους πελάτες της Expedia & Booking. Μετά από καιρό λοιπόν μια κίνηση προς την αντίθετη κατεύθυνση θέτει τους διαφημιστές ξανά στην θέση του οδηγού. Στο πλαίσιο της ενημερωμένης εμπειρίας αναζήτησης ξενοδοχείων, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να τοποθετήσουν τις καταχωρήσεις τους στην κορυφή των αναζητήσεων επιπέδου προορισμού για να επηρεάσουν τους χρήστες πριν αποφασίσουν να κάνουν κράτηση.

Σε μια κατά τα άλλα οργανική λίστα κατάταξης, η Google παρέχει μία έως δύο τοποθετήσεις διαφήμισης ανά καταχώριση. Οι καταχωρήσεις που προωθούνται στο ξενοδοχείο δεν εμφανίζονται μόνο στις κορυφαίες θέσεις πάνω από όλες τις οργανικές θέσεις, αλλά παρέχουν και εξέχουσα ορατότητα. Συνολικά εμφανίζονται μέχρι 14 ξενοδοχεία (12 οργανικά και 2 promoted hotels). Μόνο τρεις καταχωρήσεις (οι 2 είναι τα Promoted hotels) είναι πάντα ορατά σε όλες τις αναλύσεις χωρίς να να χρειάζεται να μετακινηθείτε προς τα κάτω στη σελίδα. Αυτό καθιστά την τοποθέτηση εξαιρετικά πολύτιμη για τους διαφημιζόμενους που δινουν έμφαση στην εμφάνιση σε όλα τα μέσα (κινητά, κλπ).

Τι νέο υπάρχει για τα ξενοδοχεία που προωθούνται;

Αφού πραγματοποιήσουν κλικ στην προωθημένη τοποθέτηση, οι χρήστες μεταφέρονται σε μια νέα σελίδα “Sponsored”.  Εδώ, ο χρήστης διατηρεί τη δυνατότητα να τροποποιήσει τις ημερομηνίες check-in / out και τον αριθμό των επισκεπτών. Ταυτόχρονα, ο διαφημιζόμενος μπορεί να προβάλει πρόσθετες επιλογές κράτησης για την επιλογή, όπως το “Δωρεάν πρωινό – Δωρεάν Wi-Fi” που φαίνεται παρακάτω στο παράδειγμά μας. Ο χρήστης μπορεί επίσης να κάνει κλικ μέσα από τις κορυφαίες φωτογραφίες για να αποκτήσει καλύτερη φυσική κατανόηση των δωματίων, των ανέσεων και της τοποθεσίας. Αυτή η ενημερωμένη έκδοση διατηρεί τις προηγούμενες διαθέσιμες καρτέλες και παρέχει την επιλογή “Κάντε κράτηση” μέσω του διαφημιζόμενου, καθώς και την επιλογή “Δείτε περισσότερα για αυτό το ξενοδοχείο” στο κάτω μέρος της σελίδας.

Παράλληλα η δυνατότητα φιλτραρίσματος από το χρήστη συνεχίζει να βελτιώνεται. Τα φίλτρα συμπεριλαμβάνουν τη βαθμολογία των επισκεπτών, την κατηγορία ξενοδοχείων, τις ανέσεις και τις προσφορές. Η σειρά των οργανικών και προωθημένων καταχωρήσεων λιστών ενημερώνεται και αλλάζει με την ενημέρωση οποιωνδήποτε μεταβλητών αναζήτησης καθώς και με την μετακίνηση στο χάρτη στη δεξιά πλευρά της οθόνης. Τα προωθημένα ξενοδοχεία παραμένουν στην κορυφή της ενίοτε λίστας. Κρύβονται μόνο αν ο χρήστης επιλέξει ταξινόμηση μέσω τιμής ή βαθμολογίας.

Τέλος ο χρήστης μπορεί εύκολα να αλλάξει τα αποτελέσματα από ξενοδοχεία σε ενοικιαζόμενα διαμερίσματα επιλέγοντας ανάμεσα σε “Hotels” και “Vacation rentals”.

Συνολικά η νέα δυνατότητα παρουσίασης μέσω των Promoted Hotels ολοκληρώνει με ένα πολύ δυνατό τρόπο να εμφανιστεί ένα ξενοδοχείο σε όλο το δίκτυο της Google.

Η Marinet πρωτοστατεί στο χώρο της φιλοξενίας και προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικής προώθησης και μάρκετινγκ, διαχείριση social media και διασπορά τουριστικού προϊόντος σε περισσότερα από 600 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Marinet στο τηλέφωνο (+30) 210 4101130 ή από την φόρμα επικοινωνίας: Φόρμα επικοινωνίας με την Marinet ΕΠΕ.

No Comments

Post A Comment